Navigatie

Veelgestelde Vragen ( FAQ )

Een antwoord op je veelgestelde vragen...

-Brocante en Vintage , Al onze artikelen ( een paar uitzondering ) zijn gebruikt en dus tweedehands, dit kan een oud vintage item zijn maar ook een stukje antiek. De foto's en tekst geven de staat van de items zo duidelijk mogelijk weer. Bij twijfel kunnen we altijd een foto extra sturen 

-Bestelproces , Zodra je je unieke item hebt gevonden klik je op de button 'Voeg toe aan Winkelwagen' , je kunt nu kiezen om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan. Kies bij betaalwijze voor welke manier van betalen je kiest of liever afhalen. Kies naar welk land je wil verzenden en sluit af met bestelling afronden. Log in of kies voor afrekenen zonder account. Graag lezen we terug hoe je ons hebt gevonden en voeg evt een opmerking toe. Controleer je bestelling en kies voor bestellen op 'bestelling bevestigen' . Je wordt nu doorverwezen via IDEAL of je krijgt de betaalgegevens in je mailbox tesamen met de orderbevestiging . Jou taak zit erop en wij gaan met je bestelling aan de slag

-Prijzen en BTW , Al onze items zijn tweedehands en vallen onder de vrijstelling van BTW, dus incl 0% (mocht je toch een BTW factuur willen ontvangen is dat mogelijk maar dan zijn de getoonde prijzen excl BTW)

-Verzending en Kosten , De verzending geven wij uit handen aan een betrouwbare partij die zorgvuldig met je pakket omgaat en precies via de track en trace te volgen is. Via MyParcel (Postnl) kunnen wij jou een goedkoop tarief van € 5.95 voor een pakket aanbieden. Mocht het om een klein item gaan kost dit €3.95 . Kies voor de optie brievenbuspakket in je winkelwagen. Evt. kosten voor het buitenland vind je terug in je winkelwagen. We streven ernaar om binnen 3 dagen je pakket bij jou thuis te krijgen. Alle bestellingen die donderdag na 20.00 uur binnenkomen gaan de maandag erop naar de post.

-Retourneren , Toch niet de juiste kleur, of had je je het artikel toch anders voorgesteld? Geen enkel probleem. Je hebt 14 dagen de tijd om iets retour te sturen. Stuur ons een mail dat je iets wil retouneren (reden is niet van toepassing) en we spreken samen met jou af wanneer je het artikel retour stuurt. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag en de verzendkosten retour. Let op de retour kosten worden niet vergoed en zijn voor eigen kosten.

-Retour adres , Aan de Punt brocante Citroenvlinder 70 7908 vw Hoogeveen

-Bezoekadres en Afhalen ,  Alleen in overleg of kenbaar gemaakt dat we open zijn op Facebook, Aan de Punt Brocante Handelsweg 19b 7921 JR Zuidwolde(Dr)

-Niet tevreden , geld terug ,  Wij willen dat je 100% tevreden bent met je aankoop, mocht dit niet zo zijn nemen wij het zonder reden van opgave terug, zie retouneren hierboven.

-Betalingen , Voor een veilige en snelle afhandeling van de betaling kun je het beste kiezen voor de optie IDEAL. Veilig via je eigen bank betalen heeft bewezen dat dit een goede manier is van online betalen. Kies je toch liever voor handmatig overmaken of woon je in het buitenland dan komen onze betaalgegevens in de bevestigingsmail.

-Breukgarantie , Jazeker ! Op al onze kerstartikelen zit breukgarantie. Dit houdt in dat wij garant staan voor onze verpakwijze en voor de volle 100% breuk vergoeden. Evt breuk van andere artikelen doen we altijd in overleg met jou. Bij verzending van glaswerk sturen wij jou altijd een mail waarop wij je te vragen dat glasbreuk voor eigen risico is. Uiteraard ligt dit geheel aan de grote van het artikel.

-Levertijd bij niet voorradig ,  Bij enkele nieuwe items kan het zijn dat ze even uitverkocht zijn, dit zie je altijd bij het artikel, ook staat hier de levertijd. meestal is dat een werkweek.

-Verpakking , Wij hergebruiken verpakkingen. Waarom nieuwe verpakking gebruiken terwijl een doos heus een tweede ronde meekan, past toch precies bij het hergebruiken van brocante en vintage. Uiteraard verpakken wij op een verantwoorde wijze, items kunnen niet schuiven in de doos en breekbaarstickers goed zichtbaar mocht dit nodig zijn.

-Webwinkel Keurmerk , Trots zijn wij op ons Webwinkel Keurmerk! Voor ons een stimulans dat we alles op orde hebben en houden en voor jou een bevestiging dat je veilig en met bescherming online bij ons koopt. Onafhankelijk krijgen we regelmatig van onze klanten een beoordeling. Omdat dit een onafhankelijk keurmerk is is het aan de klant wat voor beoordeling wij krijgen.

-Service en Nazorg , Zoals ook te lezen is bij 'Retouneren" en "Niet goed Geld terug' willen wij graag onze passie voor brocante en vintage met jou delen en dat je voor de volle 100% tevreden bent, Juridisch gezien heb je 14 dagen bedenktijd maar ook daar doen we niet moeilijk over. Een tevreden klant komt immers nog een keer online shoppen..

-Schade tijdens vervoer , Mocht er toch ondanks zorgvuldig verpakken toch iets kapot zijn gegaan tijdens het vervoer lossen we dit gezamelijk met jou op. Breuk van kerstartikelen vergoeden wij (excl verzendkosten) na het sturen van een foto van de schade. Bij aankoop van grote glazen vazen of ander breukgevoelige items, vragen wij altijd eerst jou akkoord dat de breuk voor jou eigen risico is.

-Contact , Wij proberen zo snel mogelijk op jou vragen te reageren, dit kan via de mail of soms nog sneller via facebook. Telefonisch zijn we (meestal) bereikbaar op kantooruren,  mocht dit niet lukken stuur dan je vraag in een mail, deze beantwoorden we binnen 5 uur.

-Op de hoogte blijven , Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en profiteer als eerste van kortingen en nieuwe items

© 2013 - 2017 Aan de Punt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.