Veelgestelde Vragen (FAQ)

Een antwoord op je veelgestelde vragen...

-Brocante, Antiek en Vintage , Al onze artikelen ( een paar uitzonderingen ) zijn gebruikt en dus tweedehands, dit kan een oud vintage item zijn maar ook een stukje antiek. De foto's en tekst geven de staat van de items zo duidelijk mogelijk weer. Bij twijfel kunnen we altijd een foto extra sturen 

-Bestelproces , Zodra je je unieke item hebt gevonden klik je op de button 'Voeg toe aan Winkelwagen' , je kunt nu kiezen om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan. Kies bij betaalwijze voor welke manier van betalen je kiest of liever afhalen. Kies naar welk land je wil verzenden en sluit af met bestelling afronden. Log in of kies voor afrekenen zonder account. Graag lezen we terug hoe je ons hebt gevonden en voeg evt een opmerking toe. Controleer je bestelling en kies voor bestellen op 'bestelling bevestigen' . Je wordt nu doorverwezen via IDEAL of je krijgt de betaalgegevens in je mailbox tesamen met de orderbevestiging . Jou taak zit erop en wij gaan met je bestelling aan de slag

-Prijzen en BTW , Al onze items zijn tweedehands en vallen onder de vrijstelling van BTW, dus incl 0% (mocht je toch een BTW factuur willen ontvangen is dat mogelijk maar dan zijn de getoonde prijzen excl BTW)

-Verzending en Kosten , De verzending geven wij uit handen aan een betrouwbare partij die zorgvuldig met je pakket omgaat en precies via de track en trace te volgen is. Via MyParcel (Postnl) kunnen wij jou een goedkoop tarief van € 6.95 voor een pakket aanbieden. Evt. kosten voor het buitenland vind je terug in je winkelwagen. We streven ernaar om binnen 3 dagen je pakket bij jou thuis te krijgen. Bij aankoop van enkel ansichtkaarten en/of tijdschriften zijn de verzendkosten €4.50 we storten het teveel betaalde bedrag van 2 retour.

-Retourneren , Toch niet de juiste kleur, of had je je het artikel toch anders voorgesteld? Geen enkel probleem. Je hebt 14 dagen de tijd om iets retour te sturen. Stuur ons een mail dat je iets wil retouneren (reden is niet van toepassing) en we spreken samen met jou af wanneer je het artikel retour stuurt. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag en de verzendkosten retour. Let op de retour kosten worden niet vergoed en zijn voor eigen kosten.

-Retour adres , in overleg via mail.

-Bezoekadres en Afhalen ,  Alleen op afspraak zijn we geopend of  via Facebook maken we een open dag kenbaar.     Aan de Punt Brocante Hamveld 8 9418 TK Wijster ( Drenthe )

-Niet tevreden , geld terug ,  Wij willen dat je 100% tevreden bent met je aankoop, mocht dit niet zo zijn nemen wij het zonder reden van opgave terug, zie retouneren hierboven.

-Betalingen , Voor een veilige en snelle afhandeling van de betaling kun je het beste kiezen voor de optie IDEAL. Veilig via je eigen bank betalen heeft bewezen dat dit een goede manier is van online betalen. Kies je toch liever voor handmatig overmaken of woon je in het buitenland dan komen onze betaalgegevens in de bevestigingsmail. Bestellingen die worden afgehaald dienen vooraf betaald te worden of terplekke. Dit kan ook met PIN betaling.

-Breukgarantie , Jazeker ! Op al onze producten hebben we breukgarantie, mocht iets kapot aankomen vergoeden we dit voor 100% en dit geldt ook voor al onze kerstartikelen. Dit houdt in dat wij garant staan voor onze verpakwijze.

-Levertijd bij niet voorradig ,  Bij enkele nieuwe items kan het zijn dat ze even uitverkocht zijn, dit zie je altijd bij het artikel, ook staat hier de levertijd. meestal is dat een werkweek.

-Verpakking , Wij hergebruiken verpakkingen. Waarom nieuwe verpakking gebruiken terwijl een doos echt een tweede ronde meekan, dit past toch precies bij het hergebruiken van brocante en vintage. Uiteraard verpakken wij op een verantwoorde wijze, items kunnen niet schuiven in de doos en breekbaar stickers goed zichtbaar mocht dit nodig zijn.

-Webwinkel Keurmerk , Trots zijn wij op ons Webwinkel Keurmerk! Voor ons een stimulans dat we alles op orde hebben en houden en voor jou een bevestiging dat je veilig en met bescherming online bij ons koopt. Onafhankelijk krijgen we regelmatig van onze klanten een beoordeling. Omdat dit een onafhankelijk keurmerk is is het aan de klant wat voor beoordeling wij krijgen.

-Service en Nazorg , Zoals ook te lezen is bij 'Retouneren" en "Niet goed Geld terug' willen wij graag onze passie voor brocante en vintage met jou delen en dat je voor de volle 100% tevreden bent, Juridisch gezien heb je 14 dagen bedenktijd maar ook daar doen we niet moeilijk over. Een tevreden klant komt immers nog een keer online shoppen..

-Schade tijdens vervoer , Mocht er toch ondanks zorgvuldig verpakken toch iets kapot zijn gegaan tijdens het vervoer lossen we dit gezamelijk met jou op. Breuk van glas of kerstartikelen vergoeden wij (excl verzendkosten) na het sturen van een foto van de schade.

-Contact , Wij proberen zo snel mogelijk op jou vragen te reageren, dit kan via de mail of soms nog sneller via facebook. Telefonisch zijn we (meestal) bereikbaar op kantooruren,  mocht dit niet lukken stuur dan je vraag in een mail, deze beantwoorden we binnen 5 uur.

-Op de hoogte blijven? , Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en profiteer als eerste van kortingen en nieuwe items

 

 

 

© 2013 - 2024 Aan de Punt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel